Saturday, March 31, 2012

AGM PIBG & Majlis Aku Janji Murid

Pagi tadi aQ menghadiri AGM PIBG & Majlis Aku Janji Murid SMK Putrajaya P9(2). Majlis Aku Janji adalah bagi calon-calon PMR dan SPM 2012 dan perasmian kedua-dua majlis telah disempurnakan oleh YB Ahli Parlimen Putrajaya. Kehadiran ibubapa semasa Majlis Aku Janji Murid amatlah menggalakkan tapi keadaan berubah semasa AGM yang diadakan selepas jamuan ringan. Bilangan ibubapa yang hadir semasa AGM amatlah mengecewakan.

pintu masuk utama 
ke SMK Putrajaya P9(2)
dirasmikan oleh 
YB Ahli Parlimen Putrajaya
persembahan pelajar menyerikan majlis
pelajar bersedia untuk berikrar Aku Janji
ibubapa berbincang dengan guru semasa 
sesi ibubapa menandatangani Aku Janji
barisan AJK PIBG 
semasa AGM berlangsung

lebih banyak gambar di

No comments:

Post a Comment